Saturday 6 September 2014

No Dream Is Too Big

_DSC1214_edited
HEJKA!
Dziś mało gadania , dużo zdjęć ;) To mój wczorajszy outfit . Wieczorem pojechaliśmy sobie do parku zaczerpnąć trochę świeżego powietrza ;)
Teraz spadam do kumpelki ;)

Ściskam!
xx


EN:
Hey! 
Today, little talk, a lot of pictures ;) This is my yesterdays look. On the evening we went to the park get some fresh air;) 
Now I'm off to my friend ;) 

Hugs!
xx
_DSC1229_edited
_DSC1240_edited
_DSC1183_edited
_DSC1208_edited
_DSC1139_edited

_DSC1117_edited
_DSC1091_edited

_DSC1094_edited
_DSC1123_edited
_DSC1158_edited

_DSC1219_edited
_DSC1132_edited
_DSC1216_edited (2)
_DSC1250_edited
_DSC1245_edited

wearing:
ROMWE BACKPACK
NEW LOOK JEANS
ZALANDO BOOTS
HM HAT , TOP


26 comments:

  1. Super zestawienie, baaardzo podoba mi się twój naszyjnik!

    ReplyDelete
  2. kimono to zdecydowanie twoj znak rozpoznawczy!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  3. moim zdaniem nie tylko kimono jest Twoim znakiem rozpoznawczym, ale ogólnie wśród dziewczyn lubujących się w takim stylu przodujesz pod względem konsekwencji i dopasowania ciuchów do włosów, urody i...chyba charakteru ;)
    bo wydajesz się nosić takie zestawy z taką lekkością, jakbyś od dziecka taki styl uwielbiała :)

    plecak i buty - mnie tu one porwały najbardziej z kolei :)!

    ReplyDelete
  4. kimono i plecaczek wymiatają, extra

    ReplyDelete
  5. cudny jest ten plecak :) kimono - czad !

    ReplyDelete
  6. I jak zawsze kwiaty ! :D
    Świetny look i klimat :)

    ReplyDelete
  7. Kolejny raz zachwyca mnie narzutka ;-)
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam twój styl ! <3
    Obserwuję. Było by mi bardzo miło gdybyś pod moim nowym postem szczerze kliknęła w linki. Wiesz że jest to bardzo ważne, odwdzięczam się obserwacją i komentarzami. Jeżeli klikniesz napisz o tym w komentarzu, z góry dziękuję :*

    http://goldxcherriex.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ojej wyglądasz pięknie, oryginalnie i przebojowo :) ta narzutka jaka świetna i jeansy tez ! :)

    ReplyDelete
  10. fredzle i kimono jest super :)

    ReplyDelete
  11. WOW! Jestem pod wrażeniem- cudownie się prezentujesz ♥ :))

    ReplyDelete
  12. Świetne końcówki :) Zapraszam na nowy post dotyczący Zumby ♥ Pozdrawiam

    ReplyDelete
  13. Narzutka jest genialna! I botki świetne ; )) Poza tym jak pisałam w ostatnim poście - dla mnie wyglądasz rewelacyjnie po tej metamorfozie włosów, całkiem inna osoba ; ))
    healthfash

    ReplyDelete
  14. Kochana ty to zawsze tak inaczej, oryginalnie wyglądasz i potrafisz w taką łatwością i swobodą wyróżniać się z tłumu :)
    Mistrzowsko wyglądasz! :) A ta narzutka jest fantastyczna, z chęcią bym Ci ją podkradła :P hehe
    pozdrowionka :) Daria

    ReplyDelete
  15. Świetny plecak i kimono rewelacja :)

    ReplyDelete
  16. wow, wyglądasz jak modelka z jakiegoś naprawdę dobrego magazynu:) genialna stylizacja:! można się zainspirować. W tym sezonie kimona mnie urzekły i też skusiłam się na jedno jednak w krótszej wersji:) Pozdrawiam:)

    ReplyDelete

Every single comment means so much to me , so thank you all <3